Pagina
delen
Route2020 lanceert communicatiecampagne Pak je Kansen!
28 februari 2019
Route2020 zet in haar nieuwe communicatiecampagne ‘Pak je Kansen’ medewerkers uit de branche in de spotlight. Medewerkers die druk aan de slag zijn met persoonlijke ontwikkeling. Als kick-off voor deze campagne komen twee enthousiaste medewerkers aan het woord, in filmpjes van twee minuten.
Pagina
delen
Route2020, de opvolger van het succesvolle Sectorplan AMBOR, staat voor bewustwording onder medewerkers. Bewustwording van de veranderende wereld, maar ook bewustwording van een veranderende afval- en reinigingsbranche. En vervolgens helpen we hen verder: hoe kunnen zij bij blijven in een veranderende wereld? Met de campagne ‘Pak je Kansen!’ laten we zien hoe collega’s in de branche met persoonlijke ontwikkeling bezig zijn. Want als zij het kunnen, dan kan jij het ook.
Jurson Cleopa en Jacko van Harn zijn beide werkzaam in de afval- en reinigingsbranche. Twee mannen die enthousiast aan de slag zijn met hun persoonlijke ontwikkeling. Kijk en luister in onderstaande filmpjes naar hun verhaal: